La Mal Coiffée - Suu camin deus leons

Autor : Caroline Dufau

Photo : Marc Oriol

 

Lo qüatuor de cant polifonic La Mal Coiffée, compausat de Marie Coumes, Myriam Boisserie, Lætitia Dutech, Karine Berny, que’s lança en ua aventura navèra dab l’espectacle e album a viéner « E los leons ».

Lire la suite 0 commentaires

Chut chut n'as pas entenut cantar le... Gahús !

Punk gascon's not dead ! Les bigordans de Papà Gahús,  preparan le lor novèl album Calhavari que la sortida n'es prevista per julhet de 2017. Lo Diari ne parlèt en debuta d'annada.

En esperar, descobrissètz le clip del primièr extrait, Lo Cocut. S'i tracta de toponimia, d'explicacion de tèxte, de cow-boys, d'indians de cigala e, forçadament, de cocut. De véser, en «(ar)riplèi» çai-jos o sul site del grop.

Lire la suite 0 commentaires

ORS, lo rei sortit de l'ivèrn

 

Autora : Carolina Dufau

 

Artús, lo grop de ròck tribau gascon, que presenta Ors lo son sheisau òpus. En cinc tròç, cinc dimensions de l'èste mitic que s'i passejan, hasent lo portrèit d'ua bèstia de caras multiplas, deu deishudar entiò l'auròst. Ua segotida musicau, gessida d'un projècte artistic audaciós, au son tostemps autant susprenent com pertocant.

 

Lire la suite 0 commentaires

Djé Balèti « manda lo batèu » !

 

 Lo trio ròck tolosan Djé Balèti, fondat peu cantaire « espinaire » Jérémy Couraut, que'ns propulsa en l'annada navèra dab Moko, un album a l'energia dionisiaca, en occitan e en francés de Nissa la bèla...

 

Lire la suite 0 commentaires

Alidé Sans - Rescontre

En 2015, Alidé Sans que sortí eth sué permèr album « Eth Paradís ei en tu ». Despuish, la cantaira aranesa que segueish eth sué camin.

Un camin que va de scèna en scèna en Occitania e en Catalonha. Uei, Alidé que s'estanca drin entà ns’encontrar, parlar dau sué tribalh e de la sua musica.

Lire la suite 0 commentaires

Papà Gahùs : enfin !

    Enfin ! 3 ans après « Lo Virolet », eth grop de rock-punk occitan Papà Gahús que sorteish eth sué dusau album entitolat « Calhavari ! ». Un còp aver drin virat de pertot, de Tarba entiò Siròs e de Rodés entiò Agedeth, que decidèn d'entrar en estudiò entà i enregistrar-i un navèth disc. Entà ne saber mes, qu'avem eth plaser d'encontrar a Renaud Lassala eth navèth guitarrista dau grop gascon.

Lire la suite 0 commentaires

Adiu miladiu

Un duò a l’energia exaltanta, embriagadoira, per un moment de complicitat musicala e scenica incomparabla. 

Lor estil unic es auèi reconegut de totes. Quand l’eficacitat, la finesa e la virtuositat de Cyrille, s’aliga a la votz unica de Guillaume, sas flabutas vagabondas, son autoderision, aquò dòna un (...)

Lire la suite 0 commentaires

La belle pause avec Cocanha

C'est une belle parenthèse que nous a offert aujourd'hui La Pause Musicale, salle du Sénéchal à Toulouse, avec le trio Cocanha. Récit.

 

C'est l'heure du déjeuner. Pas l'heure la plus facile pour un concert. Et pourtant, il y a des signes qui ne trompent pas : la salle du Sénéchal (qui fait 200 places) est si pleine que notre journaliste, arrivé à la dernière minute, a dû rester debout (et il n'était pas le seul). Cette grande salle de briques et de bois aura été un écrin parfait pour la musique simple et entraînante de ces trois voix de femmes qui forment Cocanha.

Trois jeunes dames qui donnent littéralement de la voix et de leurs personnes, conférant à des chants plus ou moins traditionnels une fraîcheur et un allant qu'on ne leur connaissait pas nécessairement. Sous l'apparente simplicité, fruit de la maîtrise et l'art de ne pas se prendre au sérieux,  Lolita Delmonteil-Ayral, Lila Fraysse et Caroline Dufau ont su embarquer leur public dans une balade musicale ; parenthèse étonnante et pétillante, de celles qui vous requinquent pour la journée ! Enfin, les applaudissements nourris et la ruée sur leur premier disque ne laissent aucun doute quant à ce que les auditeurs en ont pensé. Un succès mérité pour une formation à suivre ! 

 

A.H.

 

Pour tout savoir sur Cocanha, rendez-vous sur leur site : cocanha.net

La Pause Musicale, infos et programmation sur : cultures.toulouse.fr

 

0 commentaires

Era Pastorala de Nadau en Comenge

L’an passat Joan de Nadau, un daus participants, que’ns definí la pastorala de nadau coma : « eth parat, en aqueth moment de gràcia, de s’arretrobar ua arma de mainatge, en tot pensar a toti’ths qu’an viscut sus aqueth petit tròç de povàs d’estela, e que cantavan, en lengua nòsta, era esperança d’un navèth món... »
Enguan, aquera pastorala, que se’n torna dab sheis arrepresentacions en Comenge e en Coserans. Qu’avem entrevistat a Joan de Nadau entà’n saber mes sus aquera famosa pastorala.

Lire la suite 0 commentaires

Operette par Mossu T e lei Jovents

Dans le prolongement de la venue d'INCANTO (chant des émigrants italiens) en avril 2013 et de RAICES NAVARRAS (Pampelune), la salle des fêtes de Larrazet sera le cadre d'un très beau concert le dimanche 22 novembre à 15h.
Un concert entièrement centré sur la chanson populaire de Marseille du XXe siècle, pleine d'énergie, de verve et de créativité. 

Lire la suite

Edmond Duplan : 3 concerts & 2 entretengs

Nosaus de Bigòrra prepausa un títol novèl dins la colleccion Oralitat de Gasconha amb aquel doble DVD mesclant concerts e entretengs.


Lire la suite 0 commentaires

Vist - Rémi Geffroy

Peut-être n'écoute-t-on pas Rémi Geffroy comme on le devrait... peut-être ne prend-on pas vraiment la pleine mesure de sa musique... Peut-être y a-t-il plus à écouter qu'on le soupçonne de prime abord. 
À l'occasion de son concert, donné jeudi 16 octobre à La Fabrique, sur le campus du Mirail, posons-nous la question : se peut-il que cette musique soit, en quelque sorte, une invitation à apprendre, apprendre à écouter ? 

Lire la suite 1 commentaires